











| |
U sklopu kolegija studenti će raditi na zajedničkom
projektu.
Svrha projekta je stjecanje praktičnog iskustva u
projektiranju i realizaciji programske podrške jednog tipičnog mjernog i
procesnog sustava. Time se doprinosi i kvalitetnijem savladavanju gradiva s
predavanja i laboratorijskih vježbi. Naime, znanja stečena kroz predavanja i
laboratorijske vježbe čine osnovicu za uspješno rješavanje zadataka na koje
će studenti nailaziti za vrijeme rada na projektu.
Cilj projekta je sagraditi funkcionalan sustav.
Način rada na projektu i obaveze studenata:
 | Studenti se međusobno dijele u grupe od najviše tri
člana. Svaka grupa odabire u dogovoru s asistentom jedan od zadataka (rad
na jednom od programskih modula sustava) i dogovara termin do kada zadatak
mora biti predan. |
 | Zadatak se smatra završenim kada je pojedini
programski modul sustava u potpunosti funkcionalan i spreman za integraciju
s ostalim dijelovima sustava. Isto tako, zadatak je završen tek kada je
dokumentacija dotičnog programskog modula dovršena i objavljena na web
stranicama projekta. |
Raspoloživi resursi tokom rada na projektu
 | Slobodan pristup laboratoriju svakim radnim danom od 9 do
17 sati. |
 | Dodatna literatura koju je moguće posuditi u dogovoru
s asistentom. |
Projekt 2007/2008
Projekt 2008/2009
 | Teme za projekte mozete pogledati ovdje |
 | Raspored studenata po temama nadite ovdje ovdje |
Upute o prijavi seminara
1. Seminar se prijavljuje na principu: tko prvi - njegovo.
2. Svoje prijedloge saljite na mailig listu tako da svi vide tko sto zeli - ppmps2008@zesoi.fer.hr
3. Kako ne bi doslo do problema ukoliko vise ljudi istovremeno salje prijavu za zeljenu temu, neka svatko od vas navede popis TRI (3) teme koje bi mu bile zanimljive, i to u obliku rang liste (najbolja tema je 1., a onaj najlosiji izbor 3.)
4. Kako su teme opsirnije, pa na svakoj mora raditi vise ljudi, dogovorite se tko zeli raditi zajedno, pa neka jedna osoba prijavi ekipu za neku temu (osim naslova teme u mailu morate napisati i imena ljudi u ekipi).
5. Studenti koji se ne prijave na vrijeme bit ce rasporedeni po temama u kojima nedostaje ljudi.
6. Ako zelite neku temu a ne znate nikoga tko bi radio s vama, brzo posaljite svoju prijavu na mailing listu, pa se mozda nadu zainteresirani za istu temu i na taj nacin se spojite.
7. U petak 09.01.2009. u 16:00 bit ce objavljena konacna podjela po temama, ali vec danas na temelju mailova mozete vidjeti tko ce sto dobiti.
8. Tema ima raznolikih, nadamo se da ce svatko pronaci nesto sto mu se svida.
9. Rok za predaju projekata je do 27.01.2009. do 18.00h.
10. Prezentacije seminara ce biti u terminima predavanja. Tocan raspored bit ce objavljen naknadno.
11. Seminar nosi 40% ukupne ocjene.
|